close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קוסמטיקאית רפואית – מה זה אומר?

מערכת שורשכא תשרי, תשעט30/09/2018

טיפולי הפנים אצל הקוסמטיקאית הם חיצוניים ומטפלים בשכבת העור העליונה. אבל, קוסמטיקאית רפואית עושה עבודה יסודית במיוחד

תגיות:
בהגיענו לקוסמטיקאית מדי תקופה (אחת לחודש בממוצע), מטרתינו, לרוב, היא אחת: שיפור מראה העור. שיפור זה יכול להתחלק לכמה מטרות משנה – בגילאים הצעירים מדובר על ריפוי אקנה ואיזון עור פנים מבריק ושמנוני, בגילאי הביניים אנו עסוקות בשימור מראה העור ושמירה על חיוניותו, ובגילאים הבוגרים יותר מדובר על החלקת קמטים, החדרת לחויות ואנטי אייג'ינג.
על מנת שהעור שלנו ייראה בריא וחיוני, טיפולי הפנים אינם מספיקים. עלינו לשמור על עורינו מהשמש, לאכול בצורה בריאה ומאוזנת, ולשתות מים בכמויות נאותות, בעיקר בקיץ כמובן!

טיפולי הפנים אצל הקוסמטיקאית הם חיצוניים ומטפלים בשכבת העור העליונה. אבל, קוסמטיקאית רפואית עושה עבודה יסודית במיוחד.

בנוסף לאבחון סוג העור והתאמת טיפול "טיילור מייד" באופן אישי לכל מטופלת, הקוסמטיקאית הרפואית השתלמה בטכנולוגיות מתקדמות אשר תפקידן להגיע לשכבות מעמיקות יותר של העור, ולמדה לעומק על שימוש בחומרים פעילים במיוחד שמגיעות לעומק ומבצעות שיפור ארוך טווח במראה העור.

קוסמטיקאית רפואית השתלמה ולמדה לצד רופאים המתמחים ברפואת עור וכתוצאה מכך – הכשרתה בתחום ריפוי וטיפוח העור – עמוקה ונרחבת יותר.

הטיפול ממוקד הרבה יותר – כאשר החומרים פעילים ואפקטיביים, זה אומר שהם מרוכזים יותר והזמן הדרוש להם לפעול על העור הוא קצר יותר.

הקוסמטיקאית הרפואית משתמשת בחומצות על העור, על מנת להשתמש בהן ללא חשש וללא גרימת נזק בלתי הפיך, היא חייבת לעבור מבחנים והכשרה ספציפית וכתוצאה מכך – להיות מקצועית ביותר.

הדבר המשמעותי והחשוב ביותר אותו רוכשת הקוסמטיקאית הרפואית הינו ידע מדוייק, מהימן ומקיף, גם על תחומים נושקים לרפואת עור וגם על נושאים שונים הקשורים ברפואה הוליסטית, כי כאמור, ההשפעה על העור אינה רק פיזית –
גם מצבי טראומה נפשית, מתח וסטרס משפיעים מאוד על מראה העור, ומן הסתם גם על התגובות שלו לחומרים שונים, קוסמטיקאית רפואית תבצע אבחון מקיף ביותר לכל מטופל, ותתשאל באופן הוליסטי על כלל תחומי חייו מתוך הבנה שלכולם השפעה על עורו ואין מטופל אחד דומה לאחר.

הידע הזה מאפשר לקוסמטיקאית רפואית לפרט על המרכיבים של התכשירים למטופל, לייעץ בבניית תוכנית טיפול משולבת קליניקה ובית, ולהבין לעומק מה השפעת כל חומר בכל תכשיר על מצה העור הנוכחי של המטופל.

לסיכום – אפשר ללכת לטיפולים קוסמטיים בקשת רחבה של אנשי מקצוע, מבין כולם מי שאכן מבינה לעומק את התהליכים שעובר העור, ואת הטיפול המעמיק ביותר שניתן לתת לו באמצעים לא פולשניים היא הקוסמטיקאית הרפואית.

למידע נוסף אודות קוסמטיקה רפואית וקורסי הכשרות לקוסמטיקאיות מובילות מוזמנים ללחוץ כאן לאתר של יפית אלימלך – בי"ס לקוסמטיקה מוביל בארץ yaf.co.il
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה